.

.

نیستش...!

نمیدونم کجاست؟!

چه میکنه؟

ولی میدونم که ندارمش

هیچ وقت نخواستم که تو رو با چشمات به یاد بیارم

نمیخواستم که تورو تو گم ترین آرزوهام ببینم

نمی خواستم که بی تو به دیوارا بگم: " هنوزم دوست دارم".

آخه تو هول وولای پریشونی و تور و نداشتن

تو گیر و دارِ ...

ای بابا... دل تو هیچ ، حالمون خوش ...

ای بی مروت!

دیگه دلی می مونه که جورِ دل کبوتر بتپه...؟!

که با شما از جون زندگیش بگه ...؟!

بگه که : "هنوز زنده ست!"

 

اگه صدا صدای منه ؟!

نفس اگه نفس تو!؟

بذار که اون خوش غیرتاش بدونن،

که دل ...

دل بابایی دیگه دل نیست!

دیگه دل نمیشه...

نه دیگه این واسه ما دل نمیشه !

تنها ماندم ...

راز خود به کس نگفتم
مهرت را به دل نهفتم
با یادت شبی که خفتم
چون غنچه سحر شکفتم

دل من ز غمت فغان برآرد
دل تو ز دلم خبر ندارد
پس از این نخورم فریب چشمت
شرر نگهت اگر گذارد

وصلت را ز خدا خواهم
از تو لطف و صفا خواهم
کز مهرت بنوازی جانم

عمر من به غمت شد طی
تو بی من ، منو غم تا کی؟!
دردی هست نبود درمانم

دیروز ...

زمانه سکوت می کند

آنگاه که چشم های تو از میانِ حوضِ دوست داشتنی ترین حرفها،

تمام لحظه های مرا شیرین می کند.

می خندم،

می شنگم،

می رقصم،

اما بی تو ماندگار نیستند هیچ کدام،

مانند کدورتی که گاه میانِ من و توست.

نباشد کسی که از تلخی میانِ ما خرسند شود،

تا زمانه به کام ما ودستان کودکانه و معصوم تو تنها به کامِ من است;

ندیده ام شکوفه های بهاری را

امّا تو که می خندی

فصل خشکسالی من شکوفه می زند.

نگاه عاشقانهء تو مجال می دهد تا دوباره به یاد آورم چرا زنده ام.

زبان چشمان تو را خوب میدانم،

دوستت دارم.

آمد آن ماه که دلم تنگش بود

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

بوی سیب و حرم حبیب و حسین غریب و کربلا
بوی یاس و ضریح عباس و خدای احساس و کربلا
بوی عنبر ،ماه رخ اکبر، گهوارهء اصغر
بغض آب و فرات بی تاب و اشگای رُباب و کربلا
تو ذکر محراب منی،تو مهر و مهتاب منی
تو باده و ساغر من، تو مستی ناب منی
بی تو دلم آروم نمیگیره، کبوتر دل بی تو میمیره
امشب که مست بادهء نابم، مشتاق دیدار تو مهتابم

 

چقدر دلم برا محرم تنگ شده 
کمتر از یک ماه دیگه میاد
آی که چقدر زود میگذره

 

SMS

 

واسه گلی خاک گلدون شو که اگه به خورشیدم رسید یادش باشه که چطوری به این همه شکوه رسیده ، درسه گل خوبه ولی ببین چه گلی ارزش داره خاکش باشی.

چقدر این اس ام اس روم تاثیر گذاشت....