.

.

جای پا

۱ >>>

تصوری داشتم
خیال کردم که در کنار ساحل با خدا قدم میزنم
در آسمان تصویری از زندگی خود  را دیدم
در هر قسمت دو جای پا دیدم
یکی متعلق به من و دیگری به خدا
وقتی آخرین تصویر زندیگیم را دیدم
به جای پا روی شن نگاه کردم
دیدم که چندین زمان در زندگی ام فقط یک جای پا بیشتر نیست
دریافتم که این در سخت ترین نقاط زندگیم اتفاق افتاده است
برای رفع ابهام از خدا سوال کردم

خدایا فرموردی که اگر به تو ایمان بیاورم
هیچ زمانی مرا تنها نخواهی گذاشت
دیدم که در سخت ترین لحظات زندگیم فقط یه جای پا بیشتر نیست
چرا در زمانی که بیشترین نیاز را به تو داشتم تنهایم گذاشتی

خدا فرمود : فرزندم
تو را دوست دارم و تنهایت نمی گذارم
در مواقع سخت اگر یک جای پا میبینی
در آن لحظات تو را بدوش کشیدم

 
۲ >>> -------------------------------------------------------------

تا میوه ها و خرده چیزایی رو که با خودش براشون اورده بود رو گذاشت روی بالکن رفت تو...
کنار رختخواب مردی که کمر و گردنش رو بسته بود نشست...
بچه های قد و نیم قد به سمت کیسه های میوه هجوم بردند و با ولع تو دستاشون تا جا میشد با سیب و شیرینی پر کردند...
مرد همینجوری که به این منظره خیره شده بود اشک توی چشماش حلقه زد و بغض گلوش و گرفت...

۳ >>> ------------------------------------------------------------

سلام دوستان خوبم، ممنونم از کامنتاتون، ممنونم از حرفای قشنگتون، و ممنونم که سر میزنید بهم و متقابلا منو دعوت میکنید که به وبلاگتون سر بزنم ، خیلی به هم احتیاج داریما ، همدیگرو دعا کنیم ، من شما رو شما منو ، همدیگرو باید دعا کنیم ... میدونید اصلا ربطی نداره کی بهتر هست... یکی کمتر گناه کرده یا غیر بیشتر ...فقط هر موقع دلتون شکست، هر موقع دلتون توی این شبا گرفت یاد همدیگه بکنیم ، که گره از کار هممون باز بشه ، یکی مثه من اسیر نفسشه، یکی مشکلات خانوادش، یکی پدرش مریضه، یکی دلش برای یه بار رفتن خونه ی خدا تنگ شده ، هر کسی یه مشگلی یه درد دلی داره که فقط بین خودشه و خداش ، ولی میتونیم بهم کمک کنیم اول همدیگرو دعا کنیم بعد خودمون رو ... اینجوری حداقل اگر خودمونم رو سیاهیم و دیر جوابمون رو دادن ، بقیه به مرادشون میرسن و وقتی بقیه برسن یعنی خودمون رسیدیم ...
شبای احیا ، چقدر آدم احساس سبکی میکنه چقدر راحت میشه انگاری یه کوله باری از روی دوشش برداشته میشه ، برای یه سال شارژ میشه ... مطلبی رو که بالا نوشتم خیلی روی خود من تاثیر گذاشت ... فرزندم،تو را دوست دارم و تنهایت نمی گذارم، در مواقع سخت اگر یک جای پا میبینی، در آن لحظات تو را بدوش کشیدم

التماس دعا
تاتا