.

.

BAHMANE 85

لحظه ای می باید
خارج از دقدقه ها
فکر تنهایی خود باشم من
 
خنده دار است مردم 
حرف من ،
حرف تنهایی خود -در میان من و ماست
در میان من و تو 
در میان من و من ...
 
کاش میداشتم
من صدایی چون ناقوس
تا بدانید همگان
آدمیت تنهاست.
 
مردم شهر ،به چه میخندید باز؟!
گره از کار کسی باز کنید،
پرده ها چرکینند،
گونه ها رنگینند،
خانه ها خاموشند،
من به دنبال کسی میگردم،
گره از کار دلم بگشاید;
------------------------------------------------------------------------------------------
سلام دوستان،ممنون از لطفتون به این وبلاگ...
من خیلی از دوستان جدید رو به لینک اضافه کردم دوستانی که دوست داشتن متقابلا" لینک کنن وبلاگ رو... و اینکه من تمامی نظرات رو میخونم و سعی میکنم جوابشون رو توی همون باکس نظرات بدم اما میخواستم این جا یه مطلبی رو بگم...
من مطالبی رو که به قلم خودم هست اگر بشه اسمشون رو شعر و یا نثر و یا هر مطلب دیگه ای که به مزاج دوستان سازگار باشه که البته به قلم خودم باشه در قسمت موضوع بندی توی "دست نوشته های خودم " قرار می دم پس مطلبی که از من هست جای انتقاد داره نه ترانه و یا شعری که از دوست دیگری هست و شما به من خرده میگیرید...
از آشنایی با تک تکتون خوشحالم...
یاعلی
تاتا