.

.

::: دریاب مرا :::


باز زده به سرم
چه زدی
اوخ اوخ اوخ
دلام
دوبید؟!
داترتونم دنهایی
تسمیم گرفطم اصباب کشی تونم
بچح های طحرانی هل کصی اتلاع داله که توجا مهیط برای اینطرنت میفروشن (اینا که بصورت ابنماه یکساله و چند ساله هستا )... بخدا دصت نیاذ به صوی سماها دلاز کلدم ... میخوام یح محیط مصتغل برای خودم داسطه باسم لفتا همکالی کتید بی زهمت ....مصه اون دفحه نسه که دل مولده چخوف اصلا هیچ کدوم جواب ندایدا یعنی یعنی جواب دادینا ولی دل مولد کتاباش یه نخدم به ما چیزی نماصیدس  حالا لفت کنیدو همکالی کنید ...
میخوام یه وبلاگ با پسوند داط کام راه بندازم و مصتقل کار کنم چون برنامحه جدید ریخطم طو تلم ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به زبان ساده :
از دوستان کسانی که ساکن تهران هستند برام آدرس جایی رو که اگر احیانا بلدید که میتونم محیط برای وبلاگ بخرم برام بذارید
صمیمانه متشکرم (نادونی بلده تیریپ شخصیتم حرف بزنه ها ...دیدید)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همیشه آخرا تابستون من خستم
همیشه خسته میشم از این سکوتی که توی کوچه ها بساط کرده
خسته میشم از این ...
 کاش مهر بیاد زودتر
خسته شدم از این تابستون هوای اون روزا رو دارم تو سرم ...
دلم برای پاییز تنگیده
خوشا پاییز و خش خش برگا

                       
لطفا سریع نسبت به پست عکس العمل نشون بدید البته بی زحمتا
قولبونتون
تاتا