.

.

:: امیر این پسره مشکوک میزنه ها ::

سلام....هر پنجشنبه توی شهرک ما این آهنگ فقط شنیده میشه ... کار این دورگردست که از دم چراغ راهمایی رانندگی شروع  میکنه به زدن میاد توی کوچه های شهرک میچرخه .... 
دیشب همسایه دیوار به دیوار ما رو دزد زد... نه کتکاری نشد که....خونشون رو دزد اومد غبارلودی کرده
 از شانس بد یا خوب فقطم رفته بود سراغ طلا و جواهرات خانومها ....
حاج آقای خونه هم که آذری زبان هستند به شوخی به حاج خانوم میگفت من که شکایتی ندارم تو اگر شکایتی داری برو کلانتری فقط زود برگرد   گرسنمونه . کر کر خنده بود...
من به پسرهمسایمون گفتم من خوراک این کارام بریم ببینیم چی شد یه دفعه دامادشون اومد گفت بیاین بیرون دست به هیچی نزنین ...منم دستامو با یه لنگه پا بردم بالا گفتم امیر ددددد دست نزن دیگه .... آی میخندیدیم
دوباره دخترشون اومده بود میگفت بابا دیدی هی میگفتم این پیکان سفیده مشکوکه ... بنده خدا بابا هم میگفت اک هی خوب شمارشو برمیداشتی...منم گفتم خانوم مادام اگر شماره رو برداشته بودی فردا برای امضا ریخته بودن در خونتونا  ( چهره دختر همسایمون در حال شنیدن حرف من ).
دیشب تا حدود ۲:۴۵ ما بیدار بودیم یک پلیس بازی شده بود .... انگشت نگاری و کلی چیز
 ۱۵ - ۱۶ میلیون جناب دزد زده بود به جیب اونم فقط خسومت با حاج خانوم داشته
..................یه شب فرموش نشدنی.....................
برای همدردی با همسایه ما یک دقیقه سکوت الطفات بفرمائید لفطا